10 fra Nelly.com

19. november 2010


Kan godt lide alle de her sko, og hvad endnu farligere er, de kun koster ca. 300kr. alle sammen! Jeg skal altså spare til Paris om præcis 2 uger!!! Og jeg kunne selvfølgelig aldrig drømme om kun at vælge to par, hvis det nu var..

6 Responses to “10 fra Nelly.com”

  1. Joze Says:

    Ginalicious, den først par du har vist er FULDSTÆNDIGT umulige at gå i. De er ret dårligt lavede og man svupper i dem uanset hvor mange såle man putter i.

    lååååvz

  2. Maria Says:

    når du skal til paris? skulle du ikke også have været det for en måneds tid siden? er det sikkert du skal af sted denne gang, eller “sker der lige noget” igen i sidste øjeblik…………..?

  3. ginajaqueline Says:

    Joze – ah, tak babe, men for helvede?! :(

    Maria – det var da den latterligste kommentar jeg har fået længe. Jeg havde ikke mulighed for at tage af sted sidst, da tingene ikke flaskede sig som jeg ville have dem til – lad os håbe de gør det denne her gang, så du ikke skal gå og gruble over dét….?

  4. lovely Says:

    fuck hvor plat ..
    Jeg håber du får den mest fantastiske tur til paris! Planer bliver ændret, sådan er det nogle gange .
    Tak for en super blog Gina :)

    Glæder mig til at se de fede ting du får købt i paris :)

  5. Line F Says:

    Jeg har også haft de sko på det store billede og jeg måtte desværre returnere dem. De var mega hårde i det, klemte om fødderne og var helt umulige at bevæge sig i. Rigtig røv, for de er sgu pæne!

  6. toad Says:

    gina gina gina – vil du ikke dele med os hvor mange par sko du egentlig har? :o

Skriv et svar

