Onsdag

18. november 2010


Igår aftes havde jeg Tul fra Århus og Benyamin til middag. Jeg serverede trøffel risotto med kantareller, oksekød, varm roculla og parmesan ost. Vi drak kaffe og spiste chokolade. Drak vin og drinks og tog på Simons klokken 3 og havde en fantastisk aften. Vi endte i buret.
Jeg endte på Andys og i Nyhavn 71, jeg kunne jo lige så godt flytte på hotel..
Død. TAKEAWAY. Og så forlader jeg forresten ikke min seng idag.

10 Responses to “Onsdag”

  1. Nina Says:

    SMUKKEEEEEEEE!

  2. charlotte Says:

    Det lyder helt vildt lækkert. vil du ikke komme med en opskrift?

  3. julier Says:

    åh gina! krøller klæder dig satme! mere af det.
    bliv lige rask til i aften. julie og jeg vil gerne se dig.
    KYS

  4. lilly Says:

    fuck hvor ser du godt ud på de her billeder, virkelig. og fed sammensætning af tøj! ;)

  5. Maritte Says:

    Du er simpelthen så poetisk smuk Gina… suk

  6. Sarah Says:

    FUCK! Du er så lækker, dame! :-)

  7. Lillen Says:

    Hvor er du bare fin Gina!

    – Sajra

  8. Sofie B Says:

    Wooow det hår! Meget smukt Gina! :)

  9. ginajaqueline Says:

    Opskrift: lav en standard risotto som du plejer at lave den (jeg laver den på økologiske brune ris med hvidvin og uden olie, men det er jo bare typisk mig) til 3 personer tilføjede jeg jeg: en stor spsk. trøffelost og en stor spsk. trøffel-puré, 2 dl. kaffefløde, 250. forstegte kantareller (husk at rense dem med børste, så de ikke suger vand til sig uden skylning) smag til med tørede koriander, salt og masser peber. server med 3 håndfulde stegt rocula og evt. lidt godt kød (jeg brugte i alt 330g. oksekød uden fedt og scener, skåret ved en slagter) drys yderligere med peber og parmesan ost (den du selv river er virkelig bedre)

    Mange tak for de søde kommentarer, det er jeg virkelig glad for i synes, da jeg specielt da jeg var lille ikke kunne udstå mine krøller.

    LOVE Gina

  10. Krisser Says:

    Hvad spiste du til takeaway?
    Synes altid jeg har svært ved at finde noget rigtig godt, når jeg endelig er i takeaway humør :-)
    Forresten så klæder krøller dig bare fantastisk godt, du ser så smuk ud!

Skriv et svar

