En ret jeg fandt på.

16. november 2010


Opskrift: 100g. fedtfattigt oksekød tørstegt med svampe og godt med krydderier. Kogt kartoffel tern tørstegt m. salt, peber, koriander og knust clili. Massser frisk rosmarin og bredbladet persille. lidt Philadelphia light og trøffelost og tomat der har fået skåret bunden af så den kan stå.

Noget jeg gør engang i mellem hvis jeg ikke rigtig har noget mad, eller ikke rigtig gider indtage flere kalorier, er at stege tre blommetomater. Jeg fylder dem med ½ hvidløg og drysser med knust chili, salt, peber og rosmarin (både frisk og tør) Jeg steger dem længe, som regel bare tørstegt og så indeholder hele retten 80 kalorier, og mætter altså rigtig godt. Men hvis man ikke gider være fanatisk er det super lækkert at stege i lidt oliven olie og fylde med lidt feta eller gedeost.

8 Responses to “En ret jeg fandt på.”

  1. Helle Says:

    Hvor ser det bare lækkert ud.. Vildt inspirerende!!! :) Bon appetit..

  2. Cille Says:

    Lækkert med madopskrifterne! keep them coming :)

  3. line Says:

    ja det er super lækkert!
    tænkte om du ikke snart ville lave en v-log? :D

  4. Howaboutnooo Says:

    Har lige lavet dine tomater – de blev fremragende :)

    Synes ideen om en madblog lyder fab, elsker dine kreative opskrifter!

  5. anonym Says:

    Gina, du er genial :) har selv lavet tomaterne her til aften, bare med sukat/chiliblanding. Mætter virkelig godt!
    Elsker dine madindlæg ( og din stil) :)

  6. Zarathustra Says:

    Hej Gina, where can u byu troffeløst? Føtex?

  7. ginajaqueline Says:

    Er super glad for en positive feedback på madindlæggene! Og godt i kan lide tomaterne, det er genialt at man kan blive mæt så let og lækkert.

    Vidiobloggen er død,
    and I buy trøffelost in Irma for 65kr.

  8. sidsel Says:

    MMH Babe, så lækkert. Det smagte fantastisk skal jeg lige hilse og sige!

Skriv et svar

