Fredag

13. november 2010


Var til Ludvigs fødselsdag på Comon og Jazzhouse og jeg endte med at holde morgenfest. Fik ikke taget så mange billeder, og dem der er, er lidt tvivlsomme. Havde dog en fantastisk aften…!

2 Responses to “Fredag”

  1. Maria Says:

    Hej, jeg er interesseret i hvad du har skrevet her, som er blevet slettet?

    Ginajaqueline 1 måned dage siden

    Kommentar slettet.
    surt-hipster-opstød 1 måned dage siden in reply to Ginajaqueline

    Kommentar slettet.
    Dinmorharringet! 1 måned dage siden in reply to surt-hipster-opstød

    Som et klassisk svar på københavner depression, og modtager af dine penge, hader jeg meget. Men at ydmyge et menneske på sådan en måde, er jeg ik nede med.

    Nu du er i gang, kan du jo stene dig selv og spytte dig i ansigtet fra mig.

    Også dig Josebt.

  2. ginajaqueline Says:

    Der er jo en grund til, at Copenhipster har slettet det..

Skriv et svar

