081110

8. november 2010



Jeg er død syg. Øm krop og dyner. Utallige film og afsnit af Weeds og Family guy sæson 9. Aflyste aftaler. Sygebesøg og interne jokes. Pepsi max ftw. The med frisk ingefær og citron. 3år gammel smuk vamset sweater fra København K og blegere end nogensinde. Minus oprydning og ærinder. Selvmedlidenhed på niveau med syg mand.

Min mad har set sig nødsaget til næsten at lave sig selv, men har stadig været ret lækkert og sundt.
– Couscous salat med cherrytomat vendt i grøn pesto, bredbladet persille, sort oliven, æble, hvidløg, sort peber, chili og rosmarin. Noget jeg elsker ved couscous salat, at man næsten ikke behøver at bruge noget Couscous. 2 toppede spiseskeer er fx. nok til mig, hvilket kun giver 50kcal. hvis man skylder Couscousen i en si efter en den er dampet kan man også skylle en masse af stivelsen ud, hvilket kun gør den mere lækker og usammenhængen.
– Små rugbrød fra Urtekram med trøffelost, grov rød pesto og grov grøn pesto.

10 Responses to “081110”

  1. line Says:

    jeg er også syg i dag :(

  2. Mads Says:

    Wow, hvor ser maden dog god ud!

    God bedring!

  3. maria Says:

    GINA!! kom og vær min personlige kok!

  4. Sofie B Says:

    Mmmhh.. lækkert mad.. Ret overskudsagtigt når du er syg…
    God bedring :)

  5. E Says:

    hvor køber du trøffel ost? :-)

  6. E Says:

    hvor køber du trøffel ost?:-)

  7. ginajaqueline Says:

    Uh, tak…!
    Trøffelost køber jeg i Irma. Det kan bruges til mange ting, er drøjt og SUPER lækkert og koster, hold fast, 65kr.

  8. Jonas Says:

    Hej

    Kan du bedst lide hunde eller katte?

    God bedring!

  9. Molly Says:

    Kom tilbage Gina… savner dine indlæg!

  10. ginajaqueline Says:

    Jonas – katte, selvom de er lidt for arrogante til min smag. Min mor har en hvid racekat jeg synes jeg er meget pæn, men ville også gerne have en hvid puddel, de er bare så hidsige!
    Jeg er ikke et dyremenneske i det hele taget. Jeg synes de fleste dyr er ret ulækre.

Skriv et svar

