Champagnesmagning

7. november 2010



Forleden var jeg til PIPER HEIDSIECK champagnesmagning. Det var et rigtig smukt, intimt og eksklusivt arrangement på et af palæerne i København, og jeg kan altså godt lide champagne. Selvom jeg vil mene jeg har drukket mere end hvad godt er, vidste jeg ikke så meget om champagne. Det er der nu blevet lavet om på, og jeg kender nu fx. forskel på de såkaldte “morgenmadschampagner” (elsker udtrykket) og de mere “intime” champagner. Jeg var mest betaget af de smukke Christian Louboutin & PIPER HEIDSIECK champagne-sko-glas. Jeg tænkte at nogle(MIG) ville være interesserede i hvor de kunne fåes, men de er desværre kun lavet i et 2000stk. oplæg. Jeg fik fedtet mig ind hos deres PR ansvarlige og fik lovet at få et af dem vi drak af tilsendt, jeg er stadig i ekstase!!! Så det bliver en god nytårsaften kan jeg se, hvor jeg også helt klart vil nyde den champagne på det sidste billede. Piper-Heidsieck Rare 1999, det må være den bedste jeg endnu har smagt. I øvrigt blev vi inviteret ned til dem i Paris, og jeg vil da helt sikkert gerne have en rundvisning og have slukket tørsten når jeg altså engang kommer til Paris (er så bitter over jeg ikke kom af sted forrige onsdag!!!)

4 Responses to “Champagnesmagning”

  1. Fudjan Says:

    Omg…glas eller ej:0), want those shoes;0)!

  2. Zarathustra Says:

    Hej Gina, have u ever tried an italian “prosecco”?

  3. ke Says:

    Øverste billede utrolig smuk skjorte! Må man spørge hvor du har fundet den sag?

  4. ginajaqueline Says:

    Zarathustra – no.

    Ke – Det er en kjole, og den er købt i sommers i den gamle yvonnes video på Istedgade.

Skriv et svar

