Vesterbro

6. november 2010


Igår var jeg til min lillebror Louis’ 18års fødselsdag hvor jeg spiste middag og blev til hans fest for hans venner til ved midnatstid.
Aftenens citat må gå til min mormor: “Tristan ligner en pusher fra Staden i dét hummel-sæt” Ha ha!

Jeg tog ned på Strassen på Istedgade hvor min ven Wassmann spillede og drak champagne og cocktails. Da jeg tog tilbage på Nørrebro gik det helt galt..

18 Responses to “Vesterbro”

  1. line Says:

    smukke billeder.
    hvad skete der på nørrebro?

  2. ml Says:

    gina du er smuk! og din mor minder mig virkelig om kate moss i starten af 90’erne, fab!

  3. Fuglen Says:

    Hvor er du fin og classy :D Og din bror ser dejlig glad ud :D

  4. Nina K Says:

    du ligner snehvide :) Meget fin.

  5. Laura Says:

    Jeg bliver så nysgerrig på din baggrund, Gina. Hvor kommer du fra? Er du vokset op på børnehjem? Hvor er/var din familie? Din mor er her på billederne, kan jeg se. Er hun designer, er din mormor designer? Hvem er din far? Hvilke(n) by(er) er du vokset op i? Jeg håber du får lyst til at skrive et indlæg om din historie. Har kun en masse brudstykker.

    Tak for din blog.

    /Laura

  6. Line Says:

    Jeg ELSKER dit hår på billederne Gina!! Virkelig smukt :)

  7. fie Says:

    Gina, hvor ser du og din mor dog bare dejlige ud, begge to!

    smukke på hver sin unikke, kendetegnende måde.

    jeg bliver altså nød til at vide hvordan du har lavet dit hår!?!?!

    mange hilsner

  8. ginajaqueline Says:

    Line – Tak! På Nørrebro drak jeg videre på barer og tog hjem i min lejlighed.

    ML – Tak! Sejt, hendes kjole er 90’er ihvertfald!

    Fuglen – Tak! Synes du? Jeg synes han ser flabet ud :D

    Nina K – snehvide? huden og kjolen eller? :D hvordan er det nu egentlig snehvide ser ud

    Laura – Jeg er fra Vestebro, altid. Har boet på Børnehjem fra jeg var 16. Min mor er uddannet fra en designskole med speciale i mønsterkonstruktion, min mormor har studeret modens historie hele sit liv og bor på et museum. Er fra en excentrisk Vesterbro familie og har ikke meget fra fremmede. Derudover har jeg familie i Frankrig, Jylland og Sverige.

    Line – Tak..!

    Tusind tak altså..! :)
    Mit hår(krøllerne) er mit eget, har bare haft det oppe i en knold efter badet, og sluppet det løst i den ene side og holdt det tilbage i den anden med en hårnål. Og brugt lidt produkter i krøllerne.

  9. Ida Says:

    wow jeg elsker dit hår! :D

  10. Kathrine Says:

    Jeg tænkte også på Kate Moss da jeg så din mor!

  11. Fuglen Says:

    Jooo – men jeg tænker bare at det kræver et overskud at se så flabet ud :D

  12. Anna Says:

    Det ser virkelig ud som om, at I er i stand til, at hygge jer som familie. Jeg er misundelig.
    Hav en god søndag.
    -Anna

  13. Stella Says:

    Din mor er godt nok SMUK?! hvor gammel er hun? (haha) Hun ser nemlig en enormt ung ud! :)

  14. Lise Says:

    Krøllerne klæ’r dig umådelig godt – wow!
    Jeg er også nysgerrig omkring din mors alder – hun er godt nok en smuk kvinde
    :)

  15. ginajaqueline Says:

    Hvor er i virkelig søde..! Mange tak
    Min mor er lige blevet 38!

  16. Stella Says:

    hold da kæft. hun holder sig edderløgme godt. det må man nok sige!

  17. Molly Says:

    Årh hvor er din bror smuk, Gina

  18. Christina Says:

    Sikke smuk du er!
    Hvor er din flotte ørering fra?

Skriv et svar

