Onsdag er jo det nye fredag

4. november 2010


Igår var jeg til et pr. arrangement og efterfølgende til Kasper Bonnéns bogreception og lytte til poetisk kortprosa med Tara. Jeg var senere hjemme ved Sofia en sidste gang inden hun rejser til Nepal og drikke vin med Sidsel. Vi ramte Simons ved midnat, men var først hjemme klokken 8 imorges. En fotograf har skudt et shoot med Sidsel i min lejlighed de sidste mange timer, jeg har stylet en lille smule og ellers sovet trygt igennem det. Stakkels Sidsel kører på 2. døgn og i aften bliver vi jo nok nødt til at tage på Tacky!

6 Responses to “Onsdag er jo det nye fredag”

  1. line Says:

    hahahhahahaha damen på cyklen i baggrunden på første billede :D
    epic moment

  2. Etoile Says:

    Gud, hvor er du tyk.

  3. Julie Says:

    Jeg skulle lige til at skrive det som hende ovenover har skrevet! Det ligner hun skal til at tage tilløb til at køre ind i det!

  4. Etoile Says:

    tør du ikke godkende min kommentar?
    dine ben er som stolper. eller træstammer

  5. ginajaqueline Says:

    Haha JA!

    Etoile – hooold nu kæft! man kan jo ikke se mine ben!!!!!!!!! og hvis der noget der ikke er tykt på mig er det sgu mine ben!

  6. Anne Says:

    Etoile – det må seriøst være en joke. Begyndte at grine ihvertfald. Man kan jo ikke de Ginas ben. Og hvis der er noget Gina ikke er så er det da tyk

Skriv et svar

