Monday

4. november 2010


Fredag havde jeg min nye rib-maxi og fjerørering fra Gina Tricot på. Cardiganen med perlebroderi er en jeg har fået fra min mormors samling. Jeg var om aftenen inviteret til Confit de canard med bla. kastanjer hos Lars – så sindssygt lækkert!

14 Responses to “Monday”

  1. undren Says:

    hej, misforstå mig ikke, men har du ikke taget lidt på?

  2. ginajaqueline Says:

    Undren – min vægt svinger konstant med 14kg., det er dog svært ikke at misforstå og have lyst til at kværke dig.

    When did I turn to be the fat blogger? Am I too skinny next week?

  3. Lou Says:

    “hey, misforstå mig ikke” – Oh my fucking God!

  4. Isabella Says:

    Du ser fantastisk ud ligesom du er Gina! for guds skyld glem ikke det :)

  5. mikkeline sofie Says:

    undren:
    retarderet skrevet – gina har en smuk krop, og du er da hjernedød at skrive en sådan kommentar

  6. hjalte Says:

    slap dog af. du kunne sagtens tåle at tage på, uden at det gjorde noget!

  7. Line Says:

    du har jo taget på. lad dog være med at gå så meget i forsvar – du har som sagt lagt hele dit fucking liv på nettet – det er bare en konstatering.

  8. Line Says:

    og lige en anden ting. som du før har beskrevet ser du psykiater, har flere forskellige spiseforstyrrelser mm. er det måske så ikke en dum ide at poste den slags indlæg når du ved at det vil ramme dig på et andet tidspunkt (gang på gang), som det gør i denne situation? det ville jo tydeligvis ikke hjælpe dig psykisk med disse konstateringer – og rolig nu, alle gina-pleasere bag skærmen. selvfølgelig er det heller ikke en hjælp at så konstatere at hun har taget en smule på – men gina beder jo næsten folk om det med alle de psykotiske indlæg om slankekure og absurde tanker, mm. man kunne måske godt begynde at tænke over hvor meget af det du poster som egentlig bare er show off og opmærksomhed.og selvfølgelig ved jeg der vil komme en kæmpe omgang munddiarré tilbage – hehe, det gør der jo altid. eller også vælger du slet ikke at offentliggøre denne besked. lige meget hvad, så tænk lige over det du lukker ud her på bloggen.

  9. ginajaqueline Says:

    Lou – præcis, jeg hader når folk pakker deres ondskabsfuldhed ind i silkepapir.

    Isabella og Mikke – tak..

    Hjalte – ok ok!

    Ligegyldigt hvordan I vender og drejer den er det utroligt upassende og hører ingen steder hjemme at komme med sådanne udtalelser. Skal min blog fra nu af være en evig vurdering af min krop, og en lang gætteleg om hvorvidt jeg har taget 500g. på eller tabt 500g.?
    Det er sguda ikke okay, og jeg gider ikke finde mig i det. Jeg har aldrig bedt nogen om deres second opinion på min vægt, og nu var det her jo et indlæg om mit nye tøj, og selvom jeg nævner at jeg har spist and stegt i andefedt dagen før, kan man jo dårligt SE min krop på disse billeder. :-) I øvrigt kunne jeres vurderinger også komme efter at jeg lige har forstørret mine billeder med næsten 200% Og som sagt før svinger min vægt, men det kan aldrig aldrig blive jeres sag. Hvad ligner det at sige at det er for sent at sætte grænser op for mit liv, det er da det mest langt ude jeg længe har hørt. Det er sguda mine grænser, mit filter, min blog og jeres entertainment. Jeg mener jeg tager det sure med det søde, men jeg gider sguda ikke glo på det her – det ligner jo ingenting!
    Meget fint at du nævner at jeg har nævnt jeg ser en psykiater – det har jeg af denne simple årsag, at jeg ikke mener at NOGET burde være et tabu! Men jeg kan virkelig, virkelig ikke se hvorfor det skulle være årsag til at du føler at du har behov og ligefrem lov til ar “ramme mig” hvad fanden er det for noget?

  10. Mette Says:

    Hvis jeg havde en krop som dig, smukke Gina, ville jeg være glad! :)
    – og jeg synes at dette indlæg fortjener lidt mere end bare en debat om din vægt!
    Det er nogle smukke billeder og jeg elsker din fjerørering! Den må jeg ned og finde i GT.

    Hav en dejlig dag :)

  11. louise Says:

    Du ser skøn ud! folk må lige tag en slapper

  12. Mia M Says:

    De der konstante nedladende kommentarer om vægt rettet mod en meget slank pige (jeg ved det, jeg har set hende i virkeligheden og hun er et nips), som prøver at nedbryde tabuer ved at blogge om problemer med en spiseforstyrelse, det minder mig sku om de sager der har været om folk der sidder i chatrooms og opildner suicidale mennesker til at hænge sig selv og skriver “du tør jo ikke…”. Det er IKKE en sammenligning af selvmord og spiseforstyrelser, selvom spiseforstyrelser er dødsensfarligt.

    Det er som I selv får et kick ud af det, som I ville få glæde i at se et andet menneskes nedtur eller totale undergang.. jeres kommentarer virker I hvert fald sådan.
    Og i så fald… så er de eneste rigtig syge mennesker her altså jer!

    Tænk jer dog om. Hvor er det lavt at kaste så meget had efter en ung kvinde, der er åben om sine kampe, og ikke lader janteloven styre hvad hun gør, tænker og iklæder sig. Tænk sig, det er derfor vi andre holder af hende.

    Tænk jer dog om, hvis det overhovedet er muligt.

  13. Lenette Says:

    Hej Gina. Jeg bliver simpelthen nød til at spørge som den store elektronik-nørd jeg er. HVOR ER DEN MAC PÅ BILLEDE ET FRA? :o Jeg er helt vild med den. Ved du også hvad den koster måske? Håber du kan og vil svare mig på dette. Jeg er ligeså x’et med elektronik som du er med tøj :) Høhø. Og ps. Jeg er en tro læser af din blog. Jeg elsker den, og jeg elsker et af de sidste billeder af dig til din brors 18 års (tror nok det er din bror?). Jeg har aldrig set en smukkere pige :)

Skriv et svar

