Komplet fodbehandling til 175kr. i indre by.

1. november 2010


Jeg har lige benyttet mig af dette downtown tilbud, da jeg synes at det er eksploderet med disse 50% fænomener, og det er lækkert når det engang imellem handler om noget andet end mad
Det synes jeg da også I skal gøre, idag, så tilbudet bliver aktiveret – hvilket jeg dog går ud fra det gør, da der allerede er solgt over 1000 gavekort idag. Det lyder som en lækker behandling, jeg er stor fan af alle former for skønheds behandlinger, og velplejede fødder er generelt virkelig et undervurderet fænomen.

6 Responses to “Komplet fodbehandling til 175kr. i indre by.”

  1. mig.. Says:

    jeg stiller lige et spørgsmål som ikke har noget med dit indlæg at gøre.
    inde på ebay, er det så muligt at sælge fake chanel tasker?? det fordi jeg leder efter en derinde, men synes bare nogle af dem ser falske ud? tænkte det kunne være du vidste noget om det :-)

  2. Sabine Says:

    Hej Gina, ved godt det ikke har noget med dit indlæg at gøre, men ved du om det muligt at sælge falske chanel tasker på ebay? det fordi jeg leder efter en derinde, men nogle af dem ser bare så falske ud?? håber du ved noget om det :-)

  3. ginajaqueline Says:

    Ja, ebay vrimler med kopi-varer

  4. A Gun Says:

    Du blogger alt for lidt for tiden Gina.
    …. Det går bare ikke. ;)

  5. line Says:

    har du mistet inspirationen?

  6. ginajaqueline Says:

    Jeg har helt og aldeles ikke mistet min inspiration. Mister jeg den, mister jeg mig selv.
    Jeg har bare et liv ved siden af bloggen også, og er altså ikke hjemme hver dag.
    Jeg er ked af hvis folk bliver for utålmodige, men i skal nok få det I skal have!

Skriv et svar

