Fredag

30. oktober 2010


Igår var jeg til pigemiddag hos Mikkeline, som udviklede sig til fest – tog ind til byen på Simons og Cosy som begge steder var for crowdet, men mødte alle jeg ville møde. Enhver fest ender i min lejlighed, og jeg er lige vågnet her kl. 19 og skal i bad for der kommer nye gæster i kaosset, om det er glas fra igår eller idag går vel ud på et? Haha, det mener jeg ikke! Jeg skal til 1000 halloween fester – hav en pisse god weekend!!

4 Responses to “Fredag”

  1. anonym Says:

    har du fået klippet dit hår?

  2. ginajaqueline Says:

    Jeg har fået fjernet mine extensions!! :)

  3. trine Says:

    SÅ PÆNT at du har fået fjernet extensions :D

  4. natasja Says:

    Hvor er dine virkelig smukke sko fra? (:

Skriv et svar

