231010

23. oktober 2010


Så fandt man sig selv
07:14
Ligeglad med at klokken var 07:14
Alene i en dobbeltseng i København
I stedet for i Paris med med uendelig luft

Jeg skriver igen
Jeg læser for meget igen
Jeg har gang i 117 projekter
Jeg føler ikke jeg slår til

Imorgen har jeg som et godt udgangspunkt ingen planer
Jeg er gladest når jeg kan tillade mig at gøre det jeg har lyst til
Og kun det

Jeg har hyperaktivitet i mine tanker altid
Og jeg husker dig ikke
Måske jeg skulle vise jer noget af det jeg skriver og før har skrevet
Omend jeg bare skulle skrive noget nyt i stedet for

12 Responses to “231010”

  1. Sisse-sofie Says:

    Jeg vil gerne de det du skriver Gina

  2. Liva Says:

    Det er flot skrevet. :)

  3. Lou Says:

    kender den der følelse af at man ikke slår til..

  4. Sofia Says:

    smukt skrevet min skat.

  5. Ida Says:

    “Jeg er gladest når jeg kan tillade mig at gøre det jeg har lyst til
    Og kun det”

    I feel ya girl. Man må gerne hvis man gerne vil!!

  6. Zarathustra Says:

    alene i dobbelt seng lyder nok kedelig Gina!

  7. SONJA Says:

    Hvilke andre sange, er blevet lavet, der handler om dig? Eller der er dedikeret til dig? (:
    Som du så fint selv angiver på din facebook konto.

  8. Christi Says:

    spændende skrevet.. er facineret. hæhæ

  9. line Says:

    kommer der ikke snart et nyt indlæg?

  10. ml Says:

    jeg savner dig. (her ville ved alle mulige andre blogge bare stå ‘indlæg’, men det er jo ikke det, der eksisterer her – hvilket tøj der er nyt og anderledes / og derfor mainstream?! eller hvilket event var der fleste bloggere og indflydelsesrige mennesker til – all work and no play makes jack a dull boy) her er det dig, der er ‘det’.. ‘det’ er voldsomt, det er stødende, det er fængslende, fascinerende, fortryllende, foranderligt men tilbagevendende fuldblodigt og fyldt.. med ord og intens styrke til bristepunktet?! jeg har lyst til drikke det.

  11. Lou Says:

    wow.. Jeg kunne ikke have sagt det bedre. Især det med forskellen på denne og mange andre blogs.. Ikke at det andet også er rart og ligetil, men det her er bare lige det der inspirerer mig mest..

  12. ginajaqueline Says:

    100000000000 tak, i er de bedste læsere! “jeg har lyst til drikke det.” jeg elsker det.

    <3

Skriv et svar

