10 nye bøger!

22. oktober 2010


Idag har jeg købt disse bøger som jeg glæder mig til at læse, nogle af dem igen. Jeg skal virkelig have købt dét chatol snart!

5 Responses to “10 nye bøger!”

  1. NM Says:

    hvis ikke du har læst ‘Psykopater’ endnu, så glæd dig! Det er en af de mest tankevækkende og fantastiske bøger jeg længe har læst..
    Btw, hvor har du købt den ‘Takt og Tone’ bog???
    xxxxx

    • ginajaqueline Says:

      GLÆDER MIG!!!
      Bøgerne er købt forskellige steder. Dén har jeg købt i et 2nd hand boghandel :-)

  2. Isa Says:

    Hej Gina,

    Inspirerende indlæg!!

    Hvor har du fået fat i Må leve, siden dø – har ledt efter den uden held..

  3. Malou Says:

    Vil bare gerne høre hvor du har fået i den bog af Louise Mathiesen og Birgit Petterson?
    Fine bøger forresten, ville gerne læse hver og en!

  4. XXX Says:

    Jeg får lyst til at boykotte dig, hvis du lader dig sulte. Du ser så guddommelig smuk ud som du er. Hvis du bukker under for den slags typisk fashion, så er det ikke for din egen skyld… Håber du vil lytte til en kritisk læser!

    1000 kys XXX

Skriv et svar

