Billige lækre sko fra Aldo – hvis du kender nogle der bor i London

19. oktober 2010



Jeg har ikke købt sko i Aldo i hundrede år, men på deres hjemmeside er der langt større udvalg, og man skal ikke betale told. Disse vil jeg lige tage til overvejelse. Priserne på skoene var 280, 450 og 680kr. Det er jo meget Scorett, Camilla Skovgaard, Chanel, Burberry inspireret, men altså, de er jo flotte!

9 Responses to “Billige lækre sko fra Aldo – hvis du kender nogle der bor i London”

  1. Julie Says:

    Der er desværre kun shipping i UK…

  2. Helena Says:

    De sender bare ikke til Danmark.

  3. Helena Says:

    De sender bare ikke til DK.

  4. ginajaqueline Says:

    tak for info – så må man “ringe til en ven” :-)

  5. Anna Says:

    Hej Gina

    Jeg undskylder for at denne kommentar er ude af kontekst med skoindlægget, men håber du bærer over med mig ;)

    Først vil jeg lige sige at jeg synes du er super modig og jeg har stor respekt for den ærlighed/oprigtighed du bringer på bloggen, du viser både det mørke og det lyse ved livet og det gør det pisse interessant at læse :)

    Jeg er netop startet en kur hvor jeg ønsker at tabe 4-5 kg indenfor den næste måned, men skal til stor fest på fredag og jeg duer bestemt ikke til “ingen alkohol” kure, så jeg tænkte du kunne give nogle tips til de mest kaloriefattige muligheder på den front?
    På forhånd tak! :)

    • ginajaqueline Says:

      Kommer ikke med slanketips, men den med forskellige kaloriefattige forslag/idéer/tips har været oppe og vende.
      Skal nok lave et indlæg på et tidspunkt.

  6. katting Says:

    Vodka eller rom med lightsodavand eller rent. Går ud fra at du helst vil være “mest muligt fuld for færrest muligt kcal”.

  7. line Says:

    hvorfor har du slettet det seneste indlæg Gina?

Skriv et svar

