Jeg skal til fest hos Signe i aften – haha, tillykke med fødselsdagen……

18. oktober 2010


4 Responses to “Jeg skal til fest hos Signe i aften – haha, tillykke med fødselsdagen……”

  1. Etoile Says:

    Hvorfor skal du være så ubehagelig? Det er da en ganske sød og fin besked om at der måske vil være lidt larm. Du er simpelthen så ubehagelig når du skriver sådanne indlæg.

  2. ginajaqueline Says:

    hvad taler du om, jeg var jo selv med til festen – Signe er bare hverken 18år, eller havde fødselsdag.
    Hvorfor skal du være “så” ubehagelig, og antage at jeg er det?

  3. ginajaqueline Says:

    I øvrigt ville jeg da vitterligt have lidt indhold i mit liv, hvis jeg blot var tilfældig forbipasserende.

  4. signe wahle Says:

    signe er 18 år .. fyldte det bare for et halvt år siden hahaha
    hold kæft en misforståelse

Skriv et svar

