Sneak peak

17. oktober 2010



Jeg forguder billedet, men det er lidt misvisende, jeg er lyshåret og har lært at binde en rigtig turban (hurra) og så glæder jeg mig virkelig meget til at vise jer dagens klæder og stylingen af håret. Nu vil jeg tage hen til Julian og spise natmad og tage billeder! Godnat til jer andre :-)

5 Responses to “Sneak peak”

  1. Zarathustra Says:

    Gina, i don´t know what i found more beautiful, your eyebroes or your lips…bellissima!

  2. neel Says:

    er vild med din edgy stil.

  3. C Says:

    hej smukke gina. jeg klikker ind på din blog flere gange dagligt i håbet om at du skulle have postet et indlæg eller to. jeg kan uden at lyve sige, at din blog er min yndlingsblog.
    nogle gange savner jeg at du kunne have en formspring.. så nu spørger jeg bare her og du må selv om om du vil svare: hvordan har du det med hvis dine læsere ansøger dig på facebook? godkender eller afslår du dem så?

    god mandag

    – christina

  4. Pigen Says:

    Kære ginajagueline
    Må man spørge om hvad grunden til du er så moderigtig er? Jeg mener, er du model? Er du kendt? Hvorfor er der en der ville lave en film om dig?
    Har altid undret mig over hvor I bloggere får alle de penge fra, til at købe al jeres flotte tøj? :)
    Hvor gammel er du egentlig?
    Jeg syntes din stil er rigtig flot og gennemført, den er noget helt for sig selv, du skal ikke tage dig af hvis der er nogle der kritiserer dit tøj, det er dig der har valgt din egen stil, og det er det som gør den så fantastisk! Respekt til dig, håber du har tid og lyst til at svare mig :)
    Hilsen Pigen

  5. ginajaqueline Says:

    Zarathustra – thank you!

    Neel – edge is love, tak!!

    C – Hej :) Det er jeg super glad for at høre! Formspring har jeg ikke fået, synes jeg i forvejen er ved at drukne i forskellige cyper featers, men måske en dag! Svorede vidst også at jeg ikke ville ha´ twitter.
    Min facebook profil er privat, og kun for folk jeg kender. Bloggen har dog en facebook-side :)

    Pigen – Tak for din fine kommentar, selvfølgelig vil jeg svare –
    Jeg er vokset op i en kreativ familie, og både min mor og mormor er uhyre modeinteresserede, så tror det primært kommer derfra.
    Jeg er ikke model, jeg er bag kameraet når jeg ikke skyder dagens outfit ;)
    Jeg er ikke kendt, ville jeg da mene.
    Der skal laves en kortfilm over mit liv, fordi instruktøren er draget af mig. Dog er det ikke sikkert jeg selv skal spille mig.
    Jeg tror det er et prioterings spørgsmål med tøjet! Men kan godt se at det udefra virker lidt absurd at vi har og hele tiden får så meget..
    Jeg er 20år og kunne aldrig finde på at tage mig af kritik af min stil, for den er jo mig, og jeg forventer ikke at den falder i alles smag, det er kun fedt at nogle står helt af!

    KH

Skriv et svar

