Århus dag 1

17. oktober 2010


Fredag var jeg til et modeshow hvor min ven Benyamin gik. Derefter gik vi ud og drak cocktails til aftensmad i 10 timer på 100 forskellige steder, og alle drengene fra Copenhagen Ratpack spillede på Train så jeg følte mig lidt hjemme.

7 Responses to “Århus dag 1”

  1. Mads Says:

    Cocktails til aftensmad. How nice! Det har jeg virkelig også brug for snart at gøre.

  2. Josefine Says:

    Du har en fucking lækker krop gina (seriøst se lige billederne i indlægget over dette). jeg ville døøøøø for at få en krop som din..

    Du skriver, at i spiste aftensmad og drak cocktails. Jeg håber at det betyder, at du har droppet tanken om ikke at spise noget inden Nepal…
    Du må passe på dig selv smukke gina!!!

    <3 <3

    elsker dig og din blog

    • ginajaqueline Says:

      meget glad for din kommentar.

      jeg sagde ikke at jeg ikke ville spise indtil jeg skulle til Nepal, jeg sagde at hvis jeg ikke gjorde det ville jeg kunne nå at tabe 20,5kg. men at det jo ikke var en mulighed. Når det er sagt står der altså også at vi drak cocktails til aftensmad, men altså ;)

  3. hahah Says:

    HVor kender du Hanne fra?

    • ginajaqueline Says:

      Jeg kender ikke Hanne, jeg mødte hende dén aften og sov hos hende og hendes kæreste med min ven fra København der er gode venner med dem begge.


  4. hvor er din sindssygt lækre læderjakke/krave strik fra ?? den fra de øverste billeder? :)

  5. Dd Says:

    Ihh, gode mennesker du har fået mødt dig dér. Jeg kan i hvert fald stå inde for to af knægtene :)

Skriv et svar

