Tip: yndlings mascara

14. oktober 2010


Jeg har brugt den op en del gange efterhånden, men altid købt en ny, af den simple årsag at jeg har erfaret at den er bedst.
Man kommer generelt utroligt langt ved teknik og tålmodighed, men Lancôme Hypnôse Drama Mascara gør det altså godt allerede første gang, hvilket gør at man på få sekunder har adskilte, men samtidig godt dækkede vipper. Specielt det sidste kan jeg ellers kan have problemer med, da jeg sjældent føler at børsten får ordentligt fat eller at konsistensen er tyk nok. Flere lag skaber drama. I øvrigt kan jeg anbefale fiber mascara under denne hvis man har masser tid til overs for sine vipper den pågældende dag.
Jeg giver lidt under 300kr. i Matas, men kan fås til det halve på nettet, fx. her.

One Response to “Tip: yndlings mascara”

  1. Izzah Says:

    Hej smukkeste Gna.
    Jeg er fulgt med dig i nogle år nu efterhånden.
    Jeg har fuldt respekt for det du gøre.

    For det første er du inspirende. Jeg elsker den måde du viser dig på, men jeg vil dog gerne sige at jeg er ikke så begrejstret for din tøjstil. Forstår mig ret! ikke ment kristisk. men den måde du lever dit liv på synes jeg er vildt fedt.
    Har også spørgsmpl ang. tøj? KØBER DU ALTID GENBRUG?

Skriv et svar

