Dagens klæder.

14. oktober 2010


Har været oppe ved Lars og på Christiania idag. Simpelthen. Mødtes også lige med Tara og Alecsander og de kommer herhjem snart. Jeg skal også pakke for jeg tager til Århus imorgen tidlig. Glæder mig vildt meget til at se Trine, Lene, Anna, Camilla, Kean og min morfar! Er retur søndag og tager til Paris onsdag.

3 Responses to “Dagens klæder.”

  1. Katrine Says:

    Er det Svend Sømmod der hænger så fint på væggen?

  2. Katrine Says:

    Jeg har gået på efterskole med ham – og ja, han er helt fantastisk! Fantastisk kunst han laver

Skriv et svar

