Makeup in;

12. oktober 2010


Det skal ikke være nogen hemmelighed at khaki og rust er mine yndlingsfarver denne sæson. Jeg fået en god portion klude tilføjet til min garderobe synes jeg, og idag købte jeg disse øjenskygger i netop de farver. Fra Gosh ;) til ingen penge ;)

3 Responses to “Makeup in;”

  1. Line Says:

    Speaking of make up. Kan du anbefale en god (og billig heh) nude læbestift?

  2. Tina Says:

    Sejt, det bord der har jeg også :D
    Jeg har bare malet mit, men før var det fuldstændig magen til..

Skriv et svar

