I <3 carbs

4. oktober 2010


Dette har jeg handlet ind idag, og det ser ret indbydende ud synes jeg. Samt masser bær, passionsfrugter, baby ananas, charon, papaya, stjernefrugter osv. osv.
Har lige spist en couscous salat til aftensmad med hytteost (den fra Fakta er dobbelt så sund som alle andre) persille, tomat, rød peber, karry og bambus skud. Dejligt med noget mad der giver overskud og går direkte til hjernen – følte virkelig at specielt det sidste var har manglet de sidste par uger.
Nu vil jeg spare jer.

5 Responses to “I <3 carbs”

  1. Maria Says:

    Gina, bliver rigtig inspireret at dine lækre retter du får kreeret ;)
    – kunne du ikke poste nogle opskrifter på dem?

  2. ginajaqueline Says:

    Jo, det er bare lidt svært af vurdere hvornår der går for meget mad-blog i den, og lige pt. poster jeg ret meget “mad”

    KH

  3. mette Says:

    Jeg synes dine mad-opdateringer er fantastiske!! Food meets fashion.
    Flere mad-indlæg! Du har super god smag og bliver altid inspireret af de lækkerier du lægger ud. Det er jo ikke fordi der går mad-blog i den, du har noget at byde på når det gælder mad. Nu ved jeg ikke om det er muligt for mad at være personligt, men synes altid der er et eller andet gina-twist over det! Mere!

  4. Mads Says:

    Der er intet galt i, at der går lidt mad-blog i den nogle gange.

  5. Molly Says:

    Gina, i din couscous så prøv med bønner, chili og til sidst et skvat citron i også, det er delicious! :)

Skriv et svar

