Dagens klæder.

4. oktober 2010


Har chillet rundt på Nørrebro og købt og ordnet en masse ting.
Strik kjole; forever 21, alt andet; vintage.

10 Responses to “Dagens klæder.”

  1. Louise Says:

    Smukke, smukke læber.

  2. a Says:

    dette vil jeg betegne som værende dig bedste outfit til dato. mønstersammensætningen er fantastisk.

  3. Anna Humle Says:

    Jeg er helt enig med a. outfittet er fejlfrit. virkelig inspirerende med et outfir som er afslappet, og stadig fungerer til fx en fest. synes virkelig det er fedt!!! tihi

  4. Christine Says:

    Jeg synes, at du ligner en af dem, der boede på fattiggården i “Emil fra Lønneberg”
    Sådan..syg og fattig..
    Er ked af at sige det.
    Normalt elsker jeg alt dit tøj, og alt hvad du foretager dig, og står for, men..øv :(

    Håber ikke, at det bliver taget for hårdt..

  5. Line Says:

    Gina! Jeg er fuldstændig sindssygt vild med din strik kjole! Kan den stadig købes? Hvis ja, vil du så ikke være en skat og sende et link? Det ville gøre mig til jordens gladeste pige!
    Forresten elsker din blog!
    Love herfra!

  6. ginajaqueline Says:

    Der er delte meninger, jeg synes hverken det er mit bedste outfit, eller at jeg ligner en fra fattiggården – hvorfor fattig egentlig? Min første indskydelse var, at du skulle se nogle flere film.. Men fred være med det. hele.

    Det var meget behageligt, er virkelig fan af pludderbukser og dansesko til afslapning for tiden. Forresten overvejr jeg også at få lavet mine læber igen for tiden – så tak for dét!

    Line – desværre, bestilte den sidste vinter, den er SÅ meget mig, men har først fået brugt den idag.

    Love herfra

  7. Christine Says:

    Jeg ser rigeligt med film, da jeg arbejder i filmbranchen :-)

    Ellers tak for tippet.

  8. mia Says:

    enig. det ligner fattiggården, eller noget fra en virkelig trash-genbrug – det begynder sgu at blive værre og mere kikset

  9. sonny Says:

    Såå fint outfit, du er helt klart on the best dressed list i cph..

    Til noget helt andet, hvordan behandler du din hud? den ser så fin ud.. :)

    xxx

Skriv et svar

