Atkins skal og må dø.

2. oktober 2010



billeder; trineswardrobe

Omlet, oste og kød giver mig inderlig kvalme. De sidste dage har jeg ikke rigtig ku få noget af det ned, og det virkede bare for voldsomt til sidst. Er helt sikker på at jeg er fan af atkins som et kickstart til en kur, eller en hurtig kur, men som livsstilskur holder det sgu ikke. Man lider en masse afsavn socialt, og jeg begyndte at føle mig råden indeni, sådan beskidt, meget ubehageligt. Dette er meget grænseoverskridende at fortælle. På trods af at jeg har tabt 5kg. På at spise mindst 3x så mange kalorier som jeg normalt ville have gjort. Det virker, og det er absurd. For absurd. Efter jeg havde besluttet det igår og havde været til middag oppe hos Lars sammen med Sidsel, der har fået installeret det vildeste køkken i bar-rummet tog vi på Simons. På Simons hev en af pigerne mig til side og sagde at en af hendes veninder havde påpeget at det da var forfærdeligt at jeg var på kur, og at jeg jo bare var lille og fin… Og at hun var enig. Sjovt som tingene kommer til én når man først har taget hul på dem mentalt.

From today – “eksotisk frugtkur”, hvor al mad derudover også er tilladt ved behov, med undtagelse af stivelse og slik(sukker). Lav-kalorie kur. Nothing can compair to the first taste of a fruit right now!

2 Responses to “Atkins skal og må dø.”

  1. CH Says:

    godt indlæg :)

  2. Sarah Says:

    Hej Gina

    Elsker al den personlighed der er i dine indlæg. Men jeg forstår nu ikke alle dine kure. Tror du ikke det er mere langtids holdbart bare at lægge din kost om for evigt. Sund og kalorie let, med enkelte synder nu og da? :)
    Har selv prøvet diverse ting og det gør mig skør i hovedet, har det bedre mentalt nu hvor jeg bare “passer på”

Skriv et svar

