021010

2. oktober 2010


Ja, undskyld for tømmermænd lige oppe i jeres åbne ansigt. Tøjet er så komfortabelt og blødt, men stadig pænt – ikke dårligt at have min garderobe på en dag som idag(?) Simons var fantastisk igår! Hvis man vil have natklub, så får man det kraftedeme også dér!

Komplet langt ude – i torsdags havde jeg glemt min Chanel taske på en trappesten og opdagede det først da jeg skulle bruge mit kort igår, heldigvis kunne jeg tage fordi Twiggy og hente tasken. Kom 1½ time for sent til aftale på Månefiskeren og fik 1½ times motion og vind i håret pga. busserne på Nørrebrogade. Så valgte chippen på mit kort at slide sig selv op på en lørdag midt i vaskeri-leg for 10 min siden og så står man på Nørrebrogade med tømmermænd og to sække beskidt tøj og er idiot. Jeg kunne selvfølgelig også bare have booket en tid til vaskekælderen for 3 måneder siden, men så organiseret er jeg jo ikke. Vel.

Min nye pæne chili plante skal i heller ikke snydes for. Eller hvad?
Frugt er for sindssygt/vanvittigt/hjernedødt efter 12 dage uden sukker skulle jeg hilse at sige. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Er i virkelig god humør idag, skal lave lige det jeg har lyst til. Nepal/Indien/Thailand nærmer sig og det samme gør Aarhus og Paris!

2 Responses to “021010”

  1. Julie J Says:

    jeg vil også ha en chiliplante, hvor er den fed!

  2. Nikoline Says:

    Thailand er sindsygt rart. Alt er billigt og sprødt. Nord er autentisk og syd er svenskere, der savner varme. Du er god nok.

Skriv et svar

