New in + lidt kragetæer

30. september 2010



Alt på nær kjolen er 2nd hand, kostede 200kr. til sammen plus 3 andre lign. bh’er. Fundet i 3 forskellige marskandisere/genbruger på Nørrebro. Kjolen er fra Gina Tricot og kostede 130kr. Jeg har også købt et nyt kamera! Et kompakt digital kamera, jeg kan have med alle steder og i byen, da jeg skal ud i en udbygning af mit kamera, men mere om det når det bliver aktuelt. Mikkeline er her, vi brænder musik til i aften og drikker bobler.
I øvrigt, atkins står mig langt ud af halsen idag. Har spist 33g. tomat(åh tomat!!!) i en salat med varm gedeost, stegte nødder, julesalat, asparges med Mikkeline (mikkelines var delux udgaven med masser tmat, soltørede tomater og akacie honning. Jeg kan muligvis ikke få mere ned idag. Lige nu har jeg virkelig lyst til at smide håndklædet i ringen og skifte kur på mandag.

Glæder mig til at se hvor galt det kan gå i aften! xxxx

6 Responses to “New in + lidt kragetæer”

  1. Maria Says:

    Hvorfor er atkins så uudholdeligt?
    Det kan jo ikke være en specielt effektiv kur, hvis man ikke kan holde den længere end 1,5 uge. Er det bare alt det kød og fedt man får for meget af i længden?

  2. Elma Says:

    Gina, husk at kom til Remisen på østerbro d. 9-10 hvor der er stort loppemarked :)

  3. Elma Says:

    9-10 okt :)

  4. maria palm Says:

    GINA lån mig den smukke skjorte med til paris!! åhhh den er jo fin fin fin

    • ginajaqueline Says:

      Vi kan aftale jeg tager den med til dig når jeg kommer, så kan jeg lige have den lidt selv først! :-D
      kærlighed og tak for igår min skat

      • Maria Palm Says:

        Ja det lyder som en rigtig skøn aftale. selv tak, så hyggeligt og i var så seje!

Skriv et svar

