Monday

30. september 2010



Sådan her så jeg ud igår halvdelen af dagen. Om aftenen havde jeg kjole på, og drak vin med sød pige. Nu er klokken virkelig mange, og jeg får ulækkert meget at se til imorgen.

xxxxxxxxxxx

8 Responses to “Monday”

  1. Mads Says:

    Haha, en af mine veninder har sådan en jakke der i lyserød. Jeg må indrømme, at jeg er lidt mere nede med din.

  2. Cecilie Says:

    mayn, det’ nice! jeg elsker bukserne, hvor er de fra? :)

  3. ginajaqueline Says:

    Haha Mads, jeg HADER lyserød..! :-D

    Cecilie – tak skal du have!! Bukserne er fra Monki.

  4. Stella Says:

    NICE t-shirt! twiggy<3 hvor er den fra? den er über cool

  5. Chrsitna Says:

    nice outfit! hvor er din jakke fra? :)

  6. Anja Says:

    Sig til hvis du vil sælge din t-shirt :) den er vildt lækker :) anjasalkvist@gmail.com

  7. Signe Says:

    Fuck den er vild den hat :D

Skriv et svar

