Hej mor, er jeg DJ nu..?

28. september 2010


På Torsdag spiller jeg alle mine yndlings numre på et af mine yndlings steder pt, Tacky. Sammen med én af pigerne.

LINE UP:
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄

– 22:00 – 23:00: Andrade
– 23:00 – 01:00: Gina Jaqueline vs. Friends
– 01:00 – 03:00: Sven Fransisco & banden
– 03:00 – ???:???: TACKY
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄

Som altid: 25. kr. for: Indgang, øl & drinks
Billige shots hele natten (100 kr. for 10)

Vi ses TACKIES!

Faust (Skindergade 20, i kælderen)

Find eventet her.

KOM KOM! Love Gina

2 Responses to “Hej mor, er jeg DJ nu..?”

  1. maria Says:

    Er der aldergrænse for om man må komme ind?

Skriv et svar

