Billeder fra min weekend og reportage

27. september 2010


Her er nogle af de billeder som Elin Hansson skød i weekenden. D’damer er Sidsel, Sofia og Céleste. Locations: Min lejlighed, Tacky og Jazzhouse. På mig har jeg nederdel fra Monki, clogs fra ebay, 2nd hand top og Vintage jakke. Jeg har virkelig været fuld i denne her omgang, og har ovenpå det også skudt de sidste portræt billeder i formiddags. Nu er klokken 04.30 og jeg er lige kommet hjem fra Stadens fødselsdag på anden dagen. Fik et lift bagpå Michel Dodis’ Cykel derud og talte med ok cute fyr med dreadlocks hele vejen i bussen. Da vi når til Rådhuspladsen – skal du med? Nej svarer jeg, og fyren vælger lige derefter at falde ud af bussen og ned på jorden. Jesus christ jeg er fan! Kaffe med flødeskum er min nye THING. Fik en kommentar idag mht. at atkins har ry for at give dårlige vaner, og det tror jeg på..! Nu går jeg i seng, det er sjovt som det stads kan stabilisere i stedet for at kvikke.

8 Responses to “Billeder fra min weekend og reportage”

  1. Sisse-Sofie Says:

    brandsmarte striber i dit hår Gina. De ser sådan lidt auberginerøde ud, men på et af de første billeder ser de helt lyse ud hvilken farve er de?

    Sisse-Sofie

    • ginajaqueline Says:

      det er mest bare lyset og mit hår det sidder dårligt, men mit hår er lysebrunt/karamel blond, ikke rødt overhoved ihvertfald.

  2. ... Says:

    Er det bare mig eller kan man se dine brystvorter igennem nettrøjen?
    – Og tænkte derfor; er du slet ikke blufærdig? :)

  3. jennifer Says:

    “nej, er ikke særlig blufærdig. jeg mener at en bh ville ødelægge helheden.” – God I love you/your blog Gina !

  4. Maria Says:

    Hvor er din veninde’s lange sorte coat fra på billede 7? :-) fierce!!!!!!


  5. Super flot billedserie! Den fortæller den fedeste historie!

Skriv et svar

