Jeg skal have en burger til aftensmad en af dagene!

26. september 2010



En grillet svampeburger! Hvorfor havde jeg ikke tænkt på det? Genialt atkins koncept. Faktisk genialt i det hele taget – har aldrig været den store brød spiser.
credit; insanewiches.com

4 Responses to “Jeg skal have en burger til aftensmad en af dagene!”

  1. jose Says:

    hej gina. Det kunne være lidt fedt, hvis du lagde flere billeder ind fra dit atkins forløb :)

  2. Bella Says:

    Hvor får man fat i så store svampe henne? :)

  3. ktrn Says:

    jeg tror jeg ville savne salat. og frugt osv. gør man det?

  4. Emma Says:

    Det er en ret sjov idé… Ku godt tænke mig at prøve sådan en !

Skriv et svar

