Let me sleep all night in your soul kitchen

25. september 2010


Jeg kigger lige ind kort. Om lidt skal jeg på stengade30 hvor min gode ven Marcus åbner hiphop kategorien i en slags koncert festival der varer en uge så vidt jeg kunne forstå på Marcus. Men der hænger vi hele dagen, og i aften står den på Stadens fødselsdag hvilket altid er en fest. Nu skal jeg finde outfit og lave omelet du fromage

God weekend, spamer jer imorgen!!

2 Responses to “Let me sleep all night in your soul kitchen”

  1. Malou Says:

    Gud hvor ser du godt ud!! Er din arm seriøst blevet så tynd eller falder lyset også bare mega godt?

  2. ginajaqueline Says:

    1000 tak..! Det er heldigt lys og en heldig vinkel :-)

Skriv et svar

