.fuck yeah.

23. september 2010


Jeg vil være rig og have absurd mange penge. Jeg er ligeglad med at være klog og sjov. Jeg vil have meget tøj og fucking mange diamanter, jeg har hørt at folk dør når de har prøvet at finde dem. Og jeg tager mit tøj af, og jeg er ligeglad, for alle ved at det er sådan man bliver kendt. Jeg kigger mod solen og jeg kigger mig i spejlet – jeg på vej mod den rigtige retning, jeg bliver vinderen.
Ja, jeg elsker stadig Lily Allen med forbehold.

3 Responses to “.fuck yeah.”

  1. Jonas Says:

    Hihi- det vil jeg også, men jeg overvejer istedet at købe aktier. Det bliver ogs spændende!

  2. Molly Says:

    The Fear :)Lily girl.

  3. Zarathustra Says:

    If women didn’t exist, all the money in the world would have no meaning…good night Gina

Skriv et svar

