230910

23. september 2010


Idag har jeg været inde hos Lars. Senere kommer Sidsel og Sofia til middag og drinks og vin. I aften skal vi på tacky hvor der er fransk aften, og Nikita og Fannie spiller. Hele dagen idag bliver jeg fulgt af en norsk journalist der hedder Elin, der skal lave et portræt om mig til et “mode/by/musikk/populær kultur-magasin”. Hun har før lavet reportage med svenske Blondinbella, og jeg skiftede bekendtskab med hende i torsdags hvor hun lavede en artikel til en avis med mig og alle pigerne. Hittegods, hihi?

Skriv et svar

