Dagens + lidt kragetæer.

21. september 2010


Velkommen til Danmarks nye pro-ana side, just kidding. Men jeg skulle måske tilføje at jeg tager på, på mine hofter og mine bryster(!) som det første. Hvis det overhoved er nødvendigt. Alt hvad jeg har på er fra H&M og utroligt behageligt og enkelt. Jeg tilføjede nitte louboutin og læderjakke + læder strik tidligere da jeg var ude. Anyways, det er den tid på dagen hvor jeg skal stege en bøf “med smør”, tage bad nr. 2, og ud. Min lejlighed skal også have en hurtig kærlig hånd. Skal vi ikke bare sige at jeg kigger ind senere?

10 Responses to “Dagens + lidt kragetæer.”

  1. Mia Maria Says:

    Vil blot sige at du ser fantastisk ud.
    Jeg har selv personlig erfaring med spiseforstyrrelser, og ved hvad du taler om.

    Jeg vil gerne lige indskyde, at jeg er 168 cm og vejer 53 kilo og du ser meget slankere ud end jeg. Fantastiske flot flad mave, flot taljemarkering og smukke hofter og barm. Intet er for stort eller grimt på dig.
    Jeg ville ønske du selv kunne se det.

    Du er smuk.

    /Mia Maria

  2. S Says:

    Du må aldrig nogensinde tvivle på om du er smuk, for det er du!!!

  3. Jj Says:

    Omg! Dine bryster! q:

  4. AH Says:

    Du er fantastisk smuk!

  5. ... Says:

    Personligt synes jeg at du er smukkere med kiloene på.

  6. Julie Says:

    Hvor er du dog bare helt ufattelig smuk!

  7. Nina K Says:

    jeg er enig med de andre. de ekstra kilo klæder dig og du er jo stadig utrolig slank.

  8. anonym Says:

    Du er smuk Gina. Ønsker dig kun det bedste. Men forstår dig godt. man kan ikke selv se det.

  9. ginajaqueline Says:

    Mia Maria – det tror jeg ikke, men tusind tak altså!

    S, julie, AH, Anonym – tak!!!!

    JJ – ja, helt ærligt….!

    …, Nina K – jeg er ikke enig, men det er da skønt at andre synes det i det mindste sider pænt!

    I er de bedste

  10. Mia Maria Says:

    Jeg påstår ikke at jeg ved hvordan netop du har det, blot at jeg genkender de følelser og tanker du beskriver.

    For to år siden var jeg så tynd at jeg ikke kunne passe tøj i str. 32 og måtte købe str 10 og 12 år i børnetøjsafdelingen.

    Alligevel kunne jeg ikke se at jeg var for tynd og faktisk ikke var pæn med mine udsultede kinder. Jeg ignorerede at det gjorde ondt når jeg sad ned og at mine hofteknogler skurrede mod mine jeans fordi der intet fedt var.

    Jeg husker at min daværende kæreste sagde til mig: “Det er som om du ønsker at blive så lille at du forsvinder, at ingen kan se dig”.
    Og det havde hun nok ret i.

    Jeg kan ikke sige hvad der var breaking point for mig. Jeg ved at uanset hvad andre siger, så fantaserer man stadig om at træde på vægten og se der står et kilo mindre end i går og sådan er det en evig konkurrence med sig selv hvor vægttab er det eneste der frembringer ægte glæde, og således følte jeg ikke ægte glæde ved mange andre ting i livet.

    Det er nok en sølle trøst, men du har mange flere værdier til dig som menneske end en slank og flot figur. Du er kreativ, sanselig, deskreptiv, poetisk, opmærksom og lige præcis “skør” nok til at blive en fortræffelig forfatter.
    Det er jeg sikker på. Og der findes næppe nogen bedre måde at bearbejde sig selv på end at skrive.

    Til sidst, jeg misunder dig dit mod for at være åben og ærlig omkring dette på sådan et stort åbent forum. Jeg selv, har længe arbejdet på min historie på skrift, og måske der kommer en anonym bog en dag.
    Alle bærer på noget. Du deler det og det betyder du allerede så småt er på vej mod noget bedre og større, Gina. Det håber jeg du kan se.

    /Mia M

Skriv et svar

