‘You Think You’re looking really tasty. But in fact you’re looking like breakfast. Bitch. You’re breakfast.’

16. september 2010



Så vågner man kl. 7 om morgenen efter en middag med sine gode venner med masser rødvin, og dans og drinks inde i byen hele natten. Fandt en burger i min taske (er på kur..) undlader at spise den af flere årsager. Milkshaken i min fryser har jeg dog drukket. Og er ved at lave to liter isvand. Mine nøgler lå i mit køleskab. Og det er bare så typisk. Vil dedikere min morgen til lækker musik, min sidste joint, formentlig sove hele dagen fordi jeg kan idag. Give min lejlighed en lille men kærlig hånd, og tage over til Julie og Julier med alle pigerne i aften, for der skal laves et photo shoot med os og en fotograf fra et udenlandsk magasin, så vidt jeg husker, skal iagttage os hele aftenen. Godt jeg jeg noget at tage på.

Gårsdagens outfit består af; skinny grønne vintage bukser fra Weekday, clogs fra ebay, rustfarvet mavebluse fra Monki, vintage bælte fra Lacoste, dobbeltring fra Nastygal, ørering fra Gina tricot, armbånd fra Nepal (20års gave fra min mormor) Min makeup: rustfarvet læbestift fra nouba, brun mascara på mine øjenbryn og mineral concealer fra Elizabeth arden (gave fra pr bureau)

2 Responses to “‘You Think You’re looking really tasty. But in fact you’re looking like breakfast. Bitch. You’re breakfast.’”

  1. Maria Says:

    u look amazing

  2. Julier Says:

    Nr. 2 Gina, FUCK du er så fucking smuk

Skriv et svar

