Dagens klæder.

16. september 2010


Al tøjet er 2nd hand/vintage. Kraven har jeg fået af min mor i 20års fødselsdagsgave, jakken har jeg købt af Katrine Krøjby og den firkantede taske har jeg købt idag.

6 Responses to “Dagens klæder.”

  1. Christine Says:

    elsker det gina. det er fantastisk.

  2. Cecilie Says:

    virkelig et smagfuldt og spændende outfit! jeg er pjattet med det! :)

  3. Linda Says:

    Hvor er tasken fra ? :-)

    /Linda

  4. Storbyduen Says:

    Hej Gina :)

    Har du en formspring??

  5. eogb Says:

    Waw, det ser godt ud. :)

  6. ginajaqueline Says:

    TUSIND TAK.
    Tasken er Vintage.
    Har ingen formspring.
    xxxxx

Skriv et svar

