150910

15. september 2010


Har lige været ude og ordne nogle ting. Senere kommer Alecsander, Benyamin og Emilie til middag så det har jeg også forberedt. Og så er jeg i øvrigt blevet vækket af Se&hør journalist – hold da op, alt det drama..! Efter middag overvejer jeg at tage de andre med til koncert som Jacob Speake holder hver onsdag på min yndlings café (om ikke andet, så på Nørrebro hvor jeg bor) Tjili poppen.
Jeg skal i bad og have et andet outfit på end ovenstående, som jeg lige sprang i – mit ene ben ser mutantisk stort ud, men det er såmændt bare mine leggins der sidder fast i mine (ødelagte) sko og strækker sig en lidt uheldig vinkel. Ja, så uptight er jeg nemlig. Lige på dét punkt ihvertfald. Men det er i jo også. Vigtig detalje.

4 Responses to “150910”

  1. Tina Says:

    Haha, Se&Hør – er det i forbindelse med Amalie sagen?:P

  2. Josefine Says:

    haha hvorfor har en se&hør journalist ringet? :)

    <3

  3. Maria Says:

    Hvorfor svare du ikke ?? :-)

  4. ginajaqueline Says:

    Ja, det havde det, men de bringer heldigvis ikke noget i denne omgang..

Skriv et svar

