Et bedre dagens fra i fedags.

14. september 2010


Eller nej, ikke rigtigt vel, men man kan bedre se mit tøj! Katarzyna poser også i baggrunden. Billedet har jeg også stjålet fra hende.
På mig har jeg: Vintage bukser, Christian Louboutin støvler, vintage taske, vintage blazer fra Kongens klær og vintage skjorte – fik i fat i at jeg går i brugt tøj og fantastiske sko?

2 Responses to “Et bedre dagens fra i fedags.”

  1. Cæcilie Says:

    GIV MIG.
    GIV MIG.
    GIV MIG!
    – De må ha’ kostet kassen!

  2. Ditte Says:

    “fik i fat i at jeg går i brugt tøj og fantastiske sko?” haha, jeg elsker dig jo lidt!

Skriv et svar

