Dagens klæder.

14. september 2010



Camel kappe: Lille selvstændig butik overfor Viktor og Louis Vuitton, sort kappe: 2nd hand, rib strømpebukser: H&M, clogs: Ebay, solbriller: Cheap Monday.

10 Responses to “Dagens klæder.”

  1. christina Says:

    Den kappe er fantastisk lækker- må man spørge hvad den har kostet ??

  2. christina Says:

    ikke så galt faktisk.
    men tak og god dag

  3. Louise Says:

    Jeg elsker alt du har på, det er helt vildt fint!

  4. Lise Says:

    De der sko, er de små i str? Jeg er nemlig mellem 35-36 så vil lige høre smukkesen ad før jeg bestiller ;)

  5. Amalie Says:

    Er det din lejlighed? Det er et flot gulv.

  6. Christine Says:

    dit hår er så smukt!

  7. ginajaqueline Says:

    christina: det var så lidt & ilm!

    Louise: 1000 tak!!

    Lise, ja de er små i str. faktisk. Har købt 37 og de passer perfekt, og er normalt str. 36. :-)

    Amalie: Nej, det er inde hos Lars.

    Christina: Mange, mange tak!

  8. anna Says:

    Ej, super gode billeder..
    mange tak for inspiration til at bære en camel kappe!
    Jeg har selv lige købt én her til efteråret, men har det “problem” at jeg ligesom dig kun er omkring de 160 høj, og har haft en idé om at små mennesker ser mærkelige ud i oversize og især kapper.. men jeg må sige at du ser super lækker ud, så det har givet mig lyst til at forsøge mig med et lignende look med min kappe :)

  9. Laura Says:

    For DÆLEN hvor er den kappe fed!

Skriv et svar

