Det er svært, for ikke at sige umuligt, at kritisere smukke kvinder – de forbliver smukke kvinder, og kritikken preller af.

13. september 2010


Et nyt yndlings citat af Winston Churchill.

Jeg bryder lige nu mit hovede med hvordan jeg får et kommende, langt og dybt personligt indlæg til at spille. Kender endnu ikke helt mit eksakte filter. Men det er opfølgende, og det er nødvendigt. Både for mig personligt, men også for bloggens helhed og der med jer!

4 Responses to “Det er svært, for ikke at sige umuligt, at kritisere smukke kvinder – de forbliver smukke kvinder, og kritikken preller af.”

  1. cruiserron Says:

    Det afhænger vel af øjet der ser.

  2. caroline Says:

    Glæder mig til det kommende lange personlige indlæg :D

  3. Mille Says:

    Vi er spændte. :) Men det er da ikke kommet endnu vel?

  4. ss Says:

    du er så ubegribelig smuk gina!

Skriv et svar

