Det er lørdag, og jeg har det vildt dejligt..!

11. september 2010



Mit kamera er suger for batteri, så det her må blive en billig erstatning på hvad i ellers kunne ha set. Igår så jeg nemlig alle mine venner, jeg var til Mikkelines fødselsdag i deres hus på Frederiksberg – så dejlig aften, hele hendes familie, ekstrem god og hylende morsom stemning, lækker mad Mikkeline selv havde lavet i form af rosmarin brød med humus, pesto kartofler, broccoli salat, vandmelon salat med feta osv. Jeg fik drukket så ekstremt meget vin med hendes fantastiske(!) far og farmor, og om natten tog vi ind på Jazzhouse, hvor Marstrand også holdte sin fødselsdag, Ludvig spillede og alle var. Jeg sov i byen, og er lige kommet hjem fra et helt vidunderligt loppemarked på Frederiksberg rådhus. Det er sidste gang næste gang i denne omgang, så slå til – det er så vildt her til sidst! Købte de to kufferter og nettet, som er stopfyldt med ting i skal få at se senere når mit kamera er opladt. Lige nu laver jeg mad – igen kartoffel, denne gang bagt. Og græske frikadeller. Har en besættelse af kartoffel for tiden – ovenstående måltid er fra igår eftermiddags, og jeg spiste ikke tun+majs, da det virkelig er malplaceret, synes i ikke? Ved ikke lige hvad jeg tænkte på, jeg har nok været for sulten! Der er noget Christine F spirit over billeder billederne af Dimitri og Mikke i Dimi’s jakke som jeg snart skal låne. Elsker det. Dårlige billeder kan bestemt også være gode billeder. Hvis man kan se det, og det er jo så spørgsmålet om man kan det. Om det overhoved eksisterer. Æstetikken.

One Response to “Det er lørdag, og jeg har det vildt dejligt..!”

  1. Cecilie Says:

    Dit nye hår er helt vildt flot til dig :)

Skriv et svar

