Have a nice weekend!

8. september 2010


Min starter idag! Eller hvad? Igår drak jeg rødvin og var på tjilipoppen og på det Det poetiske bureau til poetisk tirsdag. Det var meget interessant, og det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer der. Nu skal jeg have et langt bad for anden gang idag og hen til Julier og Julie hvor alle pigerne er, og så går turen på Råååst. Og ind i studiet i byen også.

5 Responses to “Have a nice weekend!”

  1. Maria Says:

    FLERE VIDEOBLOGS!

  2. Sisse-Sofie Says:

    jeg så dig i går, på det poetiske bureau. Jeg turde ikke sige hej, var alt for star-struck!

    /Sisse-Sofie

  3. line Says:

    ja videoblogs’ne er SÅ nice :-)

  4. natascha lhea Says:

    Hej Gina!
    Du skal have så meget ros for din blog. Den er virkelig genial. Derudover, vil jeg gerne spørge om, hvor du har fået lavet dit hår? Jeg har været på jagt efter en frisør som gider lave det, men de alle nægter, da de ikke ønsker at afblege hår. Du må hjælpe mig!

    Kærligst.

Skriv et svar

