Saybia forsangeren Søren huus udgiver nyt album til Oktober!

5. september 2010



Saybia er et af mine danske yndlings bands, og jeg var og er dybt berørt over Sørens tragedie for tre års tid siden. Jeg kan ikke vente med at købe hans nye solo album “Troen & Ingen” 18. oktober, og jeg overvejer lige ledes at tage i Vega og se ham til November, hvis pladen fænger mig, og jeg ikke er rejst! Jeg hører ikke radio, men har nogle af jer hørt “Et Hav Af Udstrakte Hænder”?

2 Responses to “Saybia forsangeren Søren huus udgiver nyt album til Oktober!”

  1. Emilie Says:

    Hej Gina
    Jeg har lige et spørgsmål, til dit fine nye hår ..
    Hvilken metode har du fået sat det på med ? :)
    Skal nemlig selv klippes langhåret, og har ikke bestemt mig for med hvilke metode ..

    Btw . Glæder mig også virkelig til hans album kommer … Yay

  2. Ida T Says:

    Hej Gina.

    Jeg er sikker på at det bliver en pisse lækker plade!

    Du kan høre singlen på http://www.myspace.com/sorenhuss

Skriv et svar

