Død.

5. september 2010


Min weekend har budt på skønheds konkurrence, vesterbro, tattoo med Anker hos Lars. privat fest med nogle dj’s fra London og pigerne på den anden side af gaden fredag. Front hotel bar fredag+lørdag, Simons fredag+lørdag. Og middag med Lars, fri bar i badstue stræde (i barstol, i baren, naturligvis) med MC og Wassmann som også spillede her og senere på aftenen.

Idag skal jeg bare være i min seng med min computer, og spise en masse mad, som laver sig selv, men stadig er lækkert. Fx. Special K redberries med letmælk og ristet rugbrød med hhv. Pesto, humus, hvidløgsost og tomat, avokado.

Jeg lever ikke.

One Response to “Død.”

  1. Jonas Says:

    Yes you do!

Skriv et svar

