Det er det dummeste og sjoveste at jeg nu officielt har stilt op i Miss World

4. september 2010


Mine oplevelser igår: Pigerne var stramme, havde grimt tøj på og hele sceneriet tiltalte mig ikke. Jeg havde mest lyst til at sætte mig udenfor, på jorden, med mine høretelefoner på og ryge en joint. Lad os se det i øjnene – jeg er ikke sådan. Jeg kan ikke smile på den måde, og alt i alt tror jeg at jeg virkede mere egoistisk end sympatisk, ret komisk.

En lille hemmelighed kunne være, at jeg som lille, som så mange andre piger har drømt om at stille op i en skønheds konkurrence – men det er bare slet, slet ikke mig. Jeg kan ikke gøre ting halvt, så jeg tror jeg må være mættet af skønhedskonkurrence verdenen for evigt og altid. Vent nu lige lidt – hvad skal jeg nu stille op med mit liv? ;)

5 Responses to “Det er det dummeste og sjoveste at jeg nu officielt har stilt op i Miss World”

  1. Sisse-Sofie Says:

    det er forfærdeligt Gina, tænk sådan at få knust sine drømme, mit hjerte bløder for dig, og jeg tror desværre ikke der er mere for dig, løbet er kørt Gina, det er jeg ked af.
    Men du kan jo altid blive frimærkeslikker i et land der ikke har fået klistermærkefrimærker!

  2. ginajaqueline Says:

    Hahahahaha

    Det hele var så påtaget. Har svært ved ikke at være mig selv. De var alle sammen så “ens”, selv jeg var ens.

    Men som min éne ven Julian så smukt siger det: Hvad FANDEN havde du regnet med Gina?

    Næste månede vil jeg sikkert være cirkus prinsesse (ironisk)

  3. ginajaqueline Says:

    VI ER NOGLE DER MORER OS OVER DET HER(!)

  4. katt Says:

    vi vil se billeder!

  5. Julier Says:

    hahaahh du er så skøn Gina

Skriv et svar

