Clean?!

31. august 2010


Mine negle er hudfarvede. Det virker så clean. Jeg virker så clean, på trods at jeg som den eneste undgik en sindssyg razzia i stjerneparken. Utroligt så let alting er når man ser sød ud. Og jeg har været på christiania og kastet mønter efter lækkert gademusikant par, på trods af at jeg havde høj musik på ørene, om i vil. Iggy pop, Carpark north(!), Patti Smith, Doors og Stones i ørene. I min lammeskinds læderjakke, undertøj (dragt) udenpå strømpebukser og roskilde-smadrede converse.
Forresten. Jeg oplever noget mærkeligt for tiden. Hver gang jeg ser mig selv i spejlet, kan jeg ikke kende mig selv. Jeg er ikke sikker på om det er fordi jeg har stirret mig blind på mit eget spejlbillede/selvbillede? fra jeg var 17, men jeg ser ihvertfald anderledes ud.

Det her er i øvrigt ikke for at lyde krukket, det er bare sådan det var!

Idag har jeg også betalt regninger, købt alt muligt, som alle andre mennesker nu gør idag. Jeg har 40kg. rent tøj og samvittighed.
Forresten, nyt i nabosagen: Mine naboer fra min egen opgang hader mig. sætter små sedler op til min dør, i stedet for igennem min dør, på opslagstavlen i stedet for i min postkasse. Elsker ellers dem. De er så dejligt stille. Allesammen.
Det er godt man har så mange andre lækre genboere så. Elsker at bo på Nørrebro, kender i det?
Kerstin, Mikkeline og jeg ringede den anden dag på hos nogle overfor. De har det sprødeste kunst i verden. Det er konstant sådan jeg kommer i kontakt med folk! (haha)
“It’s all happening”.

Er på slankekur. Skal tabe 7kg, og har tabt 4.

Har haft nogle rigtig vilde dage.


I sammenhæng med billederne oven over vil jeg gerne lige citere min ven Ludvig: “vil gerne være lidt mere kunstnerisk… hmmm, måske jeg skulle begynde at gå farvet tøj og blive biseksuel”

11 Responses to “Clean?!”

  1. Julie W. Says:

    Clean? haha elsker ironien i overskritften. Som om du godt selv kan se det virker latterligt. Du er evigt overlegen, gina.

    How come? How can.

  2. eliza Says:

    så får du lige en kompliment. du er jordens smukkeste!!

  3. Sabine Says:

    Hej smukke Gina, fangede lige du er på slankekur, vil du fortælle lidt om hvordan du gør? fx om du drikker alkohol samtidig og hvad du spiser? hvis ikke så det ok ;) – og iøvrigt har du en smuk krop nu..

  4. Astrid Says:

    Jeg ville også rigtig gerne høre lidt om, hvordan du taber dig. Jeg vil gerne selv igang, jeg har bare ikke helt bestemt mig for, hvordan det skal foregå endnu.. derfor kunne det være fedt, hvis du gad dele nogle af dine tips:-)

    tak for god!!!!! blog

  5. LISE Says:

    Jeg hepper også på at du fortæller lidt om din slankekur ;) Men selvfølgelig ok hvis du ikke vil, din smukke kvin’

  6. ginajaqueline Says:

    Hej piger! Tak for jeres kommentarer.

    Jeg tæller mine kalorier. Og har faste rutiner og faste madvarer/sammensætninger der kaloriemæsigt sparker røv.

    Tak tak, tak og TAK!

    /Gina

  7. Sabine Says:

    drikker du stadig alkohol? og spiser du sukker? :)

  8. ginajaqueline Says:

    Ja, men så 1-2 istedet for 4 dage om ugen. Hvis det bliver en mulighed ;)

    Ikke rigtigt. Lidt. Men har aldrig været den store sukker fan..

  9. Andrea Says:

    kan du ikke give et eksempel på, hvad du spiser på en normal dag? :)

  10. Sabine Says:

    Okay mange tak smuksak ;)

Skriv et svar

