3 kommende lovers

31. august 2010


Khaki farvede neglelakker fra Chanel. Selvfølgelig.

4 Responses to “3 kommende lovers”

  1. Emilie Says:

    JEG ER SÅ FORELSKET I DEN GRØNNE NUANCE !!

  2. Jane Says:

    De er så flotte! Jeg var selv i Magasin i dag for, at høre hvornår de kommer i butikkerne, men kan desværre fortælle at ekspedienten sagde, at de slet IKKE kommer til DK :(

    • ginajaqueline Says:

      Regnede jeg heller ikke med :( men skal nok finde dem, hæhæ, specielt den til venstre og til højre.

      • Jane Says:

        Jeg er også helt vild med den til højre!

        Dette stod der er i Eurowoman:

        “Neglelakkerne vil kunne købes i Chanel butikkerne på rue Montaigne og rue Cambon i Paris fra d. 7 september. Ellers kan du fra d. 10. spetember købe dem i udvalgte Chanel-butikker i London og New York – dog desværre ikke i Danmark.”

        – Skal nok få fat i den på én eller anden måde. Jeg SKAL bare have den! :)

Skriv et svar

