Perfekt nøgen

27. august 2010


4 Responses to “Perfekt nøgen”

  1. Molly Says:

    nej hvor er jeg vild med sne-billedet. hvor kan jeg finde det i stort?

    • ginajaqueline Says:

      Aner det ikke, desværre, det har ligget i min inspirationsmappe i 100år. Men kan sende dig original filen i en mail hvis du vil have det.

      /Gina

  2. Georgie Says:

    Billedet er af Sharon Tate, og er tager fra Roman Polanskis geniale “Fearless Vampire Killers” fra 1967

    http://doplacebo.blogspot.com/2007/05/pleasant-sharon-tate-pictorial.html?zx=31423a56753a1f62

  3. S Says:

    Wow, nogle af de piger er godt nok tynde! Men jeg må nok også sige at sne-billedet eller det sidste billed er mine favoritter.

Skriv et svar

