Thomas Sabo sterling silver launch

26. august 2010


Igår var jeg også forbi nyhavn hvor jeg var inviteret til et rigtig pænt pr-arrangement i en antikvariat. Jeg var mest (meget) vild med høretelefon smykket, dét ville jeg forfærdeligt gerne have i min smykke samling!

3 Responses to “Thomas Sabo sterling silver launch”

  1. Liselotte Says:

    Hej .
    Jeg så at du havde sådan en fin ring på på Katrines blog, med et kors? :)
    Hvor har du fået fat i den henne ?

  2. Hajo Says:

    Hello gj,
    that’s a beautiful and creative site. I was very amused to read it, extra ordinary are the wise sayings. I am grown up, burnesd in D, working in CH and living in Mersin,TR. Its 29°C.
    Thanks for very good entertainment.
    Hajo

Skriv et svar

