Virkelig dødelig tirsdag ellers.

24. august 2010


Har været inde i byen igen idag. Har haft møde med kommende filminstruktør om projekt/film (om mig sguda) og nu drikker jeg rødvin og får om lidt besøg af en indspilnings leder jeg kender. Hold kæft hvor jeg mænger mig og er sindssygt vigtig hva? hi-hi.

18 Responses to “Virkelig dødelig tirsdag ellers.”

  1. Anja Says:

    Smuk smuk !! Elsker din make up :) har du selv lagt den?

  2. Line Sofie Says:

    JEG ELSKER ELSKER ELSKER DET. DET HELE!!!!!

  3. jose Says:

    selvfølgelig skal der laves en film om dig, du er jo fantastik!

  4. Lou Says:

    Oh fuck yeah.. – Smukke billeder om man vil..

  5. Emilie Says:

    elsker din make up !

  6. Louise Says:

    Uhyre lækre billeder!

  7. Dits Says:

    Dit håååååååååååår! <3

  8. Signe Says:

    Fantastisk hår og make up!!

  9. Louise Says:

    OMG!! Du er virkelig gennemført smuk – både på disse billeder, men også i det hele taget. Super flot styling.

  10. ginajaqueline Says:

    LOVE YOU.. LOVE YOU!

    ja, har selv lagt makeuppen og sat håret! :-)

  11. Pernille Says:

    Du ligner lidt angelina jolie på nr. 3 :D SMUKT!

  12. Lea Says:

    Super lækre billeder :)
    Vil du ikke give en guide (step by step) til hvordan du har sat håret op?

  13. Anna Says:

    hvor er du smuk, elsker håret!

  14. Met Says:

    Hej,
    jeg kunne også godt tænke mig et step-by-step til håret :)

  15. Cæcilie Says:

    Wow, du er bare SMUK!

  16. line Says:

    B to the E to the A to the U to the T to the I to the F to the U to the L

  17. Stine Says:

    Ja vil du ikke godt lave en guide til håret?
    Det er virkeligt smukt det hele :)

    • ginajaqueline Says:

      Hey piger. Jeg er ked af at skuffe jer med dén guice, men det er jo bare en knold der sidder asymmetrisk, forrest på hovedet :-)

      /Gina

Skriv et svar

