New in from today..

24. august 2010


1, 2. Lampe og de sejeste kaffekopper i verden til hhv. 100 og 50kr. pr styk i antikvariat.
3: Støvler. Lak, læder og guld metal, askepot-agtig str. 36. 250kr i Kongens klær
4: Lilla(!) blazer i perfekt pasform med perlemors knapper. 200kr i Kongen klær
5: Neglelakker, 4 for 100 i flying A

2 Responses to “New in from today..”

  1. Kia Says:

    …Jeg der ellers havde sagt til mig selv, at jeg ikke skulle købe flere støvler, now I really have to..suk, hvor er de fine!

  2. ginajaqueline Says:

    Jeg er virkelig også fan! Jeg var den første der kunne passe dem, og han havde haft dem i en uges tid. OK Mirakel-agtigt i kongens!

Skriv et svar

